Orzeczenie Trybunału z 25 października 2013 r. (archiwalne) – powaga rzeczy osądzonej

28.07.2016
Teza orzeczenia – 25.X.2013

We wszelkich postępowaniach dyscyplinarnych, w tym również prowadzonych przez polskie związki sportowe obowiązuje zasada, iż wobec tego samego sprawcy nie można orzekać w sprawie prawomocnie już osądzonej (powaga rzeczy osądzonej).

Orzeczenie_TA_X_2013_Powaga_rzeczy_osądzonej

Przejdź do treści
Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.